neida=) bare å polere nokk:P gamle bilen var lyserosa når jeg fikk den, bled rød den også, men om 80 pappir gir opp erre bare å smelle på sliper da=)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
langgard: Rematch med GTI`en
Collapse
X
-
G60 er da største og tyngste motoren Golf Mk2 kom med, med sine 160hk , så det er de dataene biltilsynet går etter.
ikke stort du får gjort med understellet for å få det noe lettere nei, å stort sett alle oppgraderingene du kan gjøre har jeg vel alt skrevet opp.
desverre så gir de faen i att corradoen har 99% likt understell som golf mk2, ellers hadde ting vært enkelt.
men om du ikke er redd litt utfordringer angående ledningsnett og downpipe sveising så har du jo 1.8T motoren som du vistnok får godkjent pga 150hk vs g60 sine 160 og vektVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
nesten så jeg angrer på att jeg logga inn her igjen :P sitter bare å plukker godmusikk å ønsker meg bare mer å mer en bil jeg kan bygge SQ anlegg i :PVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
Hei du. Jeg dreiv å sjekka opp litt når du sa at man ikke fikk registrert Golf 2 med VR6, jeg var nemmlig veldig sikker på at jeg hadde vært borti 2 stykker her i norge som er registrerte og godkjente med VR6 motor. Har enda ikke funnet ut hvem de er, men fant ut at de blei registrert som 4 seter istede pga vekten som du sier. Skal gi deg tilbakemelding om jeg finner ut mere.
Comment
-
Originally posted by Nils View PostHei du. Jeg dreiv å sjekka opp litt når du sa at man ikke fikk registrert Golf 2 med VR6, jeg var nemmlig veldig sikker på at jeg hadde vært borti 2 stykker her i norge som er registrerte og godkjente med VR6 motor. Har enda ikke funnet ut hvem de er, men fant ut at de blei registrert som 4 seter istede pga vekten som du sier. Skal gi deg tilbakemelding om jeg finner ut mere.
4seter hjelper pent lite på forakselvekt.
eks. det er også godkjent granada med 1500hk i norge å det er faen meg mer utrygt enn mk2 med vr6 :P.
ja var en mk2 med 1.8T som drev å hang på meg som en klegg gjennom hamar :P ble borte fra nestle å mot maxi av en eller annen grunn (tung høyrefot fra min side ratt :P)VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
-
Endelig fikk du 4-er dashen din da.. :P heheMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Det ha du jo nå.. så da er det bare og finne karroseri-saga og teipen og sette igang da.. :PMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
da går det mot en Golf 4 GTI i gården så da trenger jeg innspill på litt lyd i bilen (god lyd, mao DD, RF og andre dunkemerker blir ikke vurdert :P)
ellers er jeg motakelig for tips gittVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
Comment